lunes, 4 de enero de 2016

Ikaskuntza dialogikoa solasaldiak

Kaixo lagunok, sarrera hontan jakitera emango dizuet nola Berritzegune elkarteak beraiek defendatutako ikaskuntza dialogikoa/interaktiboa eta integrala, Barakaldoko herrian zer nolako moduren bidez landu dute, horrenbestez, beheko link-eko 27. 28. eta 29. orrialdeetan informazioa aurki ditzakezue.
Pasaden urteko didaktika orokorreko klaseetan, argi ikusi genuen ikas. dilogikoaren garrantzia eta beharra gaur egun, umeek jadanik ez dute hain talde handitan edo taldeetan jokatzen, gehienok bai, ordea, baina zenbat eta gehiago, gertatzen ari da umeek Ikt-ei erabilera "txarra"ateratzen ari direla.
Informazioaren gizarte honetan bizitzeak, kalte txarrak eragiten ari ditu umeen ikaskuntza prozesuan; jadanik ez dituzte behar beste batzuek ondoan izatea, une dibertigarri batean bilakatzeko.Orain, makina bat eskuan hartu (bai mobilak edota tabletak, adibidez ohikoenak izateagatik) eta gurasoek amaitu dela esan arte ez dira asetzen.
Azken hau beste gai garranttzitsu bai oso zabala da, zera da; gurasoen jarrera umeengan kasu hauetan non, ikt-en erabilera egokia zein ez duten ezta ezagutzen ere.Horretarako, ikask. dialogikoan oinarrituriko jarduera anitzek lagunduko dute asko ikasleak nahiz gurasoak hezkuntza prozesuaren barruan parte-hartzen eta umeen jarraipenaren jarraipen handiago bat egiten.
Honen bidez, jakinaraztea zein den Berritzegune Barakaldok proposatutakoa.
ISSU plataforma digitaletik ateratako baliabidea: http://issuu.com/b04barakaldo/docs/arbela47

No hay comentarios:

Publicar un comentario